Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:41:53+01:00
1410- Bitwa pod Grunwaldem
Maraton - 490 p.n.e.
Syrakuzy - 413 p.n.e.
Blenheim - 1704 r
Saratoga - 1777 r.
Waterloo - 1815 r.
Warszawa - 1920 r
Marna - 1914 r.
Pola Katalaunijskie - 451 r
Tours (Poitiers) - 732 r.
1 5 1
2010-01-18T17:42:48+01:00
Bitwa pod Maratonem - 490 r p. n. e.
Bitwa pod Issos - 333 r. p. n. e.
Bitwa pod Zamą - 202 r. p. n. e.
Bitwa pod Akcjum - 31 r. p. n. e.
Bitwa pod Wiedniem - 1683 r.
1 5 1