Odpowiedzi

2010-01-18T17:44:57+01:00
3H₂O - 3 mole H2O
2CO₂ - 2 mole CO2
4Mg - 4 mole Mg
5 4 5
2010-01-18T17:45:44+01:00
3 mole cząsteczek wody, 2 mole cząsteczek dwutlenku węgla, 4 mole atomów magnezu
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:49:19+01:00
3 H2O : 3 mole wody, 1,806 * 10²⁴ drobin wody, 54 gramy wody

2 CO2 : 2 mole dwutlenku węgla, 1,204 * 10²⁴ drobin dwutlenku węgla, 44 gramy dwutlenku węgla

4 Mg : 4 mole magnezu, 2,408 * 10²⁴drobin wody, 96 gram magnezu
3 3 3