Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:46:42+01:00
Odwodnienie
nadmierne stężenie szczawianu i fosforanu wapnia
kwasica kanalikowa
nowotwór moczowodu, nerki, itd
mocz o zasadowym pH
zle nawyki żywieniowe (dużo wapnia i sxczawianmów) także hiperwitaminoza C
nadczynność przytarczyc (przytarczyce regulują gospodarkę wapniową)
1 5 1
2010-01-18T17:48:38+01:00
Skłonności dziedziczne
odwodnienie
nadmierne stężenie szczawianu i fosforanu wapnia
kwasica kanalikowa
nowotwór moczowodu, nerki, itd
mocz o zasadowym pH
1 5 1