Określ, o kim powiesz:

ma dwie lewe ręce-
urodził się w czepku-
pali za sobą mosty-
w gorącej wodzie kąpany-
milczy jak grób-
ma czarne myśli-
myśli o niebieskich migdałach-
ma złote serce-
ma węża w kieszeni-
gra pierwsze skrzypce-
szuka dziury w całym-
chodząca encyklopedia-
gruba ryba-

prosze o szybkie rozwiazanie dam najlepsza

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:50:08+01:00
Ma dwie lewe ręce- fajtłapa
urodził się w czepku- ma dużo szczęścia w życiu
pali za sobą mosty-ktoś, kto nie pozostawia śladów
w gorącej wodzie kąpany-ktoś niecierpliwy
milczy jak grób- ktoś małomówny
ma czarne myśli- ktoś, kto myśli źle
myśli o niebieskich migdałach- marzyciel
ma złote serce- dobroczyńca
ma węża w kieszeni- skąpiec
gra pierwsze skrzypce- ktoś, kto zaczyna
szuka dziury w całym- pesymista
chodząca encyklopedia- ktoś, kto dużo wie
gruba ryba- ważniak

PS. Kto ma najlepsze rozwiązanie? Chciałabym :*
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:52:08+01:00
Ma dwie lewe ręce- kolega, który nawet najprostrze obowiązki wykonuje błędnie
urodził się w czepku- człowiek, który osiągnął wiele sukcesów, dopisuje mu szczęście
pali za sobą mosty- człowiek, podejmujący szybkie, nieodwołalne, nie zawsze słuszne decyzje
w gorącej wodzie kąpany- człowiek niecierpliwy,porywczy
milczy jak grób- człowiek małomówny, skryty, nieśmiały
ma czarne myśli- człowiek zły, planujący coś okrutnego
myśli o niebieskich migdałach-marzyciel, człowiek lubiący fantazjować
ma złote serce- człowiek dobry, życzliwy, pomocny
ma węża w kieszeni- ktoś chytry, przebiegły, zły
gra pierwsze skrzypce- człowiek pierwszorzędny, przywódca
szuka dziury w całym- człowiek czepiający się byle czego
chodząca encyklopedia-mądry, wykfalifikowany człowiek, posiadający ogromną wiedzę
gruba ryba- ktoś ważny, szanowany
17 2 17