Odpowiedzi

2010-01-18T17:49:26+01:00
Duży przyrost ludności.
mały rozwój techniki, gospodarki.
mało złóż surowców mineralnych.
słabe wykształcenie.
brak funduszy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:49:46+01:00
Afryka nie ma dobrego dostępu do wody pitnej
brak żywności
zbyt wysokie temperatury
dużo zgonów z powodu zagłodzenia
nie rozwija się medycyna
mało miejsc o duzym wydobywaniu ilości surowców
słaby środek komunikacji
brak technologi
2010-01-18T17:58:46+01:00
Afryka jest kontynentem o najniżym poziomie rozwoju gospodarczego, ponieważ:
-Klimat panujący na tym kontynencie, nie sprzyja rolnictwu
-Afryka ma mało surowców mineralnych (oprócz najbogatszych państw RPA, WKU itd)
-Infrastruktura kraju, jest bardzo zacofana
-Afrykę zamieszkują głównie analfabeci, ponieważ jest mało szkół, nie ma obowiązku nauki.Ludzie nie wykształceni nie potrafią dobrze rozwijać biznesu
Tyle nam podała nauczycielka na lekcji :))