Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:52:25+01:00
Moim zdaniem można się wtracać w cudzy sbozub życia, ale tylko z umiarem. I nie chodzi tu o to w jakich ciuchach któs chodzi, tylko czy ten ktoś dobrze pstepuje. Czy jest dobrym człowiekiem, czy nie marnuje swojego życia np. przez nałogi. Jeśli tak napewno trzeba mu udzielić kilka rad i próbowac wyjść z broblemu, ale przede wszystkim trzeba go wspierać.
2010-01-18T17:52:46+01:00
Do życia innych osób w pewnym sensie każdy z nas się wtrąca . Na pewno nie możemy go zmieniać tak jak my chcemy można coś zawsze doradzić innej osobie ale nic na siłę .
2010-01-18T17:53:33+01:00
Jezeli ktoś radzi sobie z problemami poprzez alkohol czy narkotyki należałoby sie wtrącić i pokazać tej osobie ze można inaczej sobie pomóc. Często dobrym wyjsciem jest rozmowa z ta osoba. Jesli widzimy uzaleznienie mozemy zaproponować terapie odwykową.