Odpowiedzi

2010-01-18T17:55:49+01:00
S:t
9m:3s=3km/h
Nie wiem czy dobrze jeżeli źle to bardzo przepraszam..;* pozdrowienia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:11:00+01:00
Jeżeli masz obl. w km/h to raczej prędkość a nie drogę!
s = 9m
t = 3 s
Vk = 0 m/s (bo ruch jest jedn.opóźniony i tramwaj się zatrzyma
Vp == ?
wzór na drogę w ruch jednt , opóźninym
s = a*t^2 / 2 ; ale a= Vp/t ; podstawiam
s = Vp*t *t^2/2]
s = Vp*t/2
2s = Vp*t
Vp = 2s/t
Vp = 2*9m3s
Vp = 6 m/s

Vp = 6*1/1000 km/1/3600 h
Vp = 21,6 km/h
2 3 2