Odpowiedzi

2010-01-18T17:51:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:55:32+01:00
Układ spalinowy - silnik cieplny o spalaniu wewnętrznym, w którym energia eksplozji spalanego paliwa zamieniana jest w energię mechaniczną.

Układ elektryczny - układ źródeł prądu i napięcia, przewodów elektrycznych, przez które prąd może bez przerwy płynąć, oraz rozmaitych elementów obwodów elektrycznych elementów aktywnych lub pasywnych obwodu.

Układ hydrauliczny - układ w którym do przenoszenia ruchu wykorzystuje się ciecz.