Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:57:11+01:00
Siła tarcia zależy od masy obiektu, od współczynnika tarcia-czynnik charakterystyczny dla powierzchni oraz od przyciągania w naszym przypadku od grawitacji.

Siły tarcia nie zależą od wielkości stykających się powierzchni, ale od ich rodzaju i od siły nacisku.
12 3 12
2010-01-18T17:57:34+01:00
Tarcia dzielimy na:
kinetyczne
poślizgowe
toczne
zależy ono od wartości siły nacisku i od chropowatości powierzchni

nie zależy od wielkości danego przedmiotu przsuwanego po tej powierzchni
5 4 5