Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:56:51+01:00
- Skrzela i skóra (narzędzia wymiany gazowej)
- Opływowy kształt ciała,
- Płetwy,
- Głowa związana z tułowiem,
- Grzbiet ryby jest ciemniejszy, a brzuch jaśniejszy,
- Linia naboczna,
- Pęcherz pławny,
- Łuski.
2010-01-18T17:59:12+01:00
-opływowy kształt ciała
-pęcherz pławny utrzymujący rybę na danej wysokości
-płetwy i ogon umorzliwiający pływanie
-śluz zmięszjący tarcie
-oskrzela- dzięki nim ryba może oddychać pod wodą
-łuski ułożone w odpowiedni sposób
-oczy bez powiek
2010-01-18T17:59:43+01:00
-Ryby są płaskie jak ludzka dłoń lub mają kształt wrzecionowaty, tak że pływają w wodzie z łatwością
-Najważniejszym spośród nich jest płetwa ogonowa
-płetwy piersiowe
-Śluz jednak ułatwia rybom pływanie, ponieważ zmniejsza tarcie pomiędzy rybą a wodą, pełni także funkcję ochronną.
-Skrzela

Myśle że o to chodziło :-)