Odpowiedzi

2010-01-18T17:59:12+01:00
Ale to ma być wypracowanie czy plan wydarzen ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:03:00+01:00
1. Skawiński żołnierzem
a) udział w powstaniu listopadowym;
b) walki w wojnie domowej w Hiszpanii;
c) w wojsku Napoleona III - Francja;
d) powstanie na Węgrzech;
e) wojna secesyjna.
2. Skawiński tułaczem
a) Europa - żołnierz;
b) Azja - strzelec rządowy;
c) Australia - poszukiwacz złota;
d) Afryka - poszukiwacz diamentów;
e) Ameryka Południowa - handel z tubylcami;
3. Nieudane próby znalezienia domu.
a) pożar warsztatu kowalskiego;
b) strata fabryki cygar z powodu oszustwa wspólnika;
c) zawód marynarza i harpunnika.
4. Przybycie do Aspinwall i objęcie posady latarnika.
5. Zaniedbanie obowiązków i dalsza tułaczka.
2 3 2