Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:03:36+01:00
Jest długa przerwa .siedze wkacie i sie ucze .jest to bardzo trutny dział do nauki.bardzo trudno sie nauczyc.bardzo sie martwie co dostanie.nie wiem co bezdzie.









nie wiem co ci dalej napisac
2 1 2
2010-01-18T18:07:13+01:00
Przed klasówką z matematyki :
-ciągle myślę o tym co będzię i czy będzie to z czego sie uczylam...
-denerwuje się-mam ogromnego stresa
-strach, ze kolejna klasowka na kose napisze
-myslę cyz zrobic sciagi ( a jesli ej mam zdenerwowanie czy mi nei wypadną, cyz pani mnie nie przylapie, czy bezie cos z czego zrobilam wlasnie sciągi)
-czy ktos z ławki mi pomoze
-czy bedzie trudne
-mysle sobie boze ciagle jakeis klasowki z zcegos nie wyrabiam
Aż wkoncu .... Dzwonek i czas na pisanie hhe przed wejsciem do sali myśle, ze bedzie dobrze ;) xd
2 2 2