Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:01:51+01:00
Alfa = 180 - 110 = 70 (stopni)
betta = 180 - (70 + 40) = 180 - 110 = 70 stopni
alfa = 180 - 110 = 70 (stopni)
betta = 180 - 70 + 40 = 180 - 110 = 70 stopni
 bardzo łatwe 
i pozdro
2010-01-18T23:53:35+01:00
Kąt alfa ma 70 stopni, ponieważ:

110 stopni - 40 stopni = 70 stopni

Kąt beta wynosi również 70 stopni.

180 stopni - kąt alfa czyli 70 stonpi i kąt gamma czyli 40 stopni = kąt beta
180 stopni - 70 stopni - 40 stopni = kąt beta
kąt beta = 70 stopni


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
9 4 9