Odpowiedzi

2010-01-18T18:04:53+01:00
AIDS na kontynencie Afrykańskim, jest chorobą ogólnospołeczną. Około 70%ludności jest nosicielami wirusa HIV, ponad 60% ma AIDS. AIDS jest przyczyną 6/10 zgonów na tym kontynencie .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:05:40+01:00
Jednym z najpoważniejszych problemów dzisiejszej Afryki jest epidemia AIDS. na tę chorobę umierają co roku dziesiątki tysięcy ludzi. Ocenia się, że w niektórych krajach np. w Suazi i Botswanie, udział osób zarażonych wirusem HIV przekracza 30% populacji. Wskutek epidemii AIDS miliony afrykańskich dzieci tracą swoich rodziców. Według prognoz, w roku 2010 co czwarte dziecko mieszkające na południe od Sahary będzie sierotą.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na najlepszą :]
1 5 1