Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:04:22+01:00
Okrągły stół wiąże się z historią o królu Arturze i rycerzach, którzy zasiadali przy okrągłym stole, który nawiązywał do tego że każdy rycerz jest sobie równy.
Termin ten również nawiązuje do obrad jakie miały miejsce w 1989r. związane jest to z obaleniem muru Berlińskiego itp.

Chyba tak.

Jest to odp. z innego zadane.pl

Pzdr ;D
3 3 3
2010-01-18T18:04:48+01:00
Stół-rodzinny, w salonie ,śniadaniowy takie to znaczenia dziś
3 2 3