Odpowiedzi

2010-01-18T18:04:29+01:00

Parki narodowe,
Parki krajobrazowe,
Rezerwaty przyrody,
Pomniki przyrody,
Parki krajoznawcze,
Obszary chronionego krajobrazu.
;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T18:05:20+01:00
W Polsce wyróżniamy następujące formy ochrony przyrody:
-Parki narodowe
-Parki krajobrazowe
-Rezerwaty przyrody
-Pomniki przyrody
-Parki krajoznawcze
-Obszary chronionego krajobrazu

proszę :)