Odpowiedzi

2010-01-18T18:06:18+01:00
Czlowiek po zjedzenu jabka zakazanego utracił :
-nie odczówania bólu
-nie muszenia chodzenia do pracy
- nie smiertelnosci
itd. ..... ;] nie wiem jak to powiedziec w zdaniach ;[
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:07:05+01:00
Człowiek wygnany z raju stracił beztroskę i wolność. Raj - było to dla człowieka miejsce, gdzie nie było pracy, problemów, a ludzie nie musieli się martwić o to, czy przeżyją. Gdy człowiek został wygnany z raju sam musiał zapewnić sobie warunki do życia. Nie był już całkowicie wolny i spadły na niego wszystkie problemy człowieczeństwa.
2010-01-18T18:09:20+01:00
Wygnani z raju utracili dzięctwo Boże i szczęście. Dary pozanaturalne np.: bystry rozum. Mieli wolę skłonną do dobrego co też zabrał im grzech pierworodny. Nie możemy zapomnieć o udziale w zyciu samego Pana Boga. Utracili także łaskę uświęcającą...