Odpowiedzi

2010-01-18T18:08:14+01:00
Łuk Gotycki ma doże okna a romański małe i zciśniete...
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:11:58+01:00
Łuk gotycki jest wysmukty, wysoki i ostry w kościele a na oknach zazwyczaj zamieszczone są witraże,natomiast łuk romańskii jest łagodnie zakończony,okna są małe...
19 4 19
2010-01-18T18:12:12+01:00
W stylu romańskim podstawowym tworzywem był kamień.Okna i drzwi były bardzo małe co sprawiało wrażenie mrocznego wnętra.Natomiast w stylu gotyckim okna były bardzo duże z wspaniałymi witrażami najczęściej o tematyce religijnej.
7 2 7