Odpowiedzi

2010-01-18T18:09:54+01:00
Człowiek potrzebuje przyjaciela:
1.Gdy ma jakiś problem i chce się komuś zwierzyć
2. Gdy po prostu chce z kimś porozmawiać i miło spędzić czas
3. Gdy chce przebywać z osoba która go zrozumie
4. Gdy jest smutny i oczekuje że ktoś go pocieszy
5. Gdy chce żeby ktoś go akceptował takim jakim jest
6. Chce żeby ktoś go zrozumiał i nie miał co do niego wymagań
1 5 1
2010-01-18T18:11:10+01:00
1. Zła sytuacja w domu
2. Niepowodzenie w szkole
3. Kłótnia z rodzicami
4. Problemy sercowe
5. Chęc podzielenia się swoim szczęściem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:11:37+01:00
1. Gdy umarł członek jego rodziny.
2. Kiedy utracił swoją sympatię.
3. Kiedy dostał złą ocenę.
4. Kiedy jest chory.
5. Kiedy odsuwa się od świata, bo wpada w depresję.
1 5 1