Odpowiedzi

2010-01-18T18:08:32+01:00
Opady, ciśnienie, temperatura, wiatr, nasłonecznienie, wilgoć, zachmurzenie.
1 5 1
2010-01-18T18:09:35+01:00
Temperatura, cisnienie, opady, zachmurzenie, naslonecznienie, wilgotnosc powietrza, sila wiatru
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:11:15+01:00
1. cisnienie atmosferyczne
2.temperatura powietrza
3.wilgotność powietrza
4.opady atmosferyczne
5.usłonecznienie
6. wiatr
7.zachmurzenie nieba