1.Wanna napełnia się wodą w czasie 50 minut , jeżeli jest odkręcony kran z zimną wodą , natomiast gdy odkręcony jest kran z ciepłą woda w czasie 40 minut.Jaka część wanny zostanie napełniona w czasie 10 minut , gdy odkręcony jest kran :
a)z zimną
b)z ciepłą
c)z zimną i ciepłą jednocześnie

2.Sprzedano a biletów normalnych po b zł i tyle samo ulgowych ze zniżką 25%.zapisz w możliwie najprostszy sposób wyrażenie określające wartość wszystkich sprzedanych biletów.

3.W trójkącie równoramiennym wysokości poprowadzone do ramion tego trójkąta przecinają się pod kątem 100 °.Oblicz miary kątów wewnętrznych danego trójkąta.

3

Odpowiedzi

2010-01-19T11:49:10+01:00
1
a) ⅕ (jedną piątą)
b) ¼ (jedną czwartą)
c) ¼ + ⅕ czyli 5/20 + 4/20 = 9/20 (dziewięć dwudziestych)

2

a*b+a*(b*0,75)

3

90, 30, 60
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:03:01+01:00
1
a) 1/5
b) 1/4
c) 1/4 + 1/5 czyli 5/20 + 4/20 = 9/20

2

a*b+a*(b*0,75)

3

90, 30, 60




LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ :)
1 1 1
2010-01-19T12:54:10+01:00
1
a) ⅕
b) ¼
c) ¼ + ⅕ czyli 5/20 + 4/20 = 9/20

2
a*b+a*(b*0,75)

3
90, 30, 60

To może naj...
Proszę myślę że się przyda
Pozdro :)
2 1 2