Odpowiedzi

2010-01-18T18:12:07+01:00
360 stopni trzeba podzielic przez 60 sekund i wyjdzie 6 :D
360/60=6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:13:09+01:00
No bo musi tak wyjść

w czasie 60 sek wskazówka sekundowa obróci się raz czyli o 360 stopni
a w czasie 1 sekundy : 360/60=6 stopni
2010-01-18T18:16:12+01:00
wskazówka sekundowa w ciągu 1 sekundy obraca sie o 6 stopni


360 stopni : 60 sekund = 6 stopni

Nie jestem pewna :/