Na pudełkach zapałek często widnieje napis: przeciętnie 48 zapałek. Na opakowaniach wielu produktów spożywczych można znaleźć np. takie informacje: masa 100g ......... 5g, pojemność 500ml ......... 10ml. Jak należy rozumieć te napisy ? Jak myślisz , dlaczego producenci umieszczają je na opakowaniach, zamiast napisać po prostu: masa 100g??




POMÓŻCIE MI Z TYM ZADANIEM MUSZE TO MIEĆ NA JUTRO TAM GDZIE SA KROPKI TO WIDNIEJE TAM ZNAK KTÓRY JEST W ZAŁĄCZNIKU

2

Odpowiedzi

2010-01-18T18:15:58+01:00
Piszą tak ponieważ zawsze jest jakaś niedokładność np. coś może mieć przykładając linijkę 24,5 cm a za drugim razem 24,6cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:19:36+01:00
Zadanie jest proste. Chodzi o to że producenci mają czasem np. trochę większe opakowanie albo niedokładne maszyny uzupełniające w których jest jakaś skala błędu i to właśnie ją podają na opakowaniach.
1 5 1