Odpowiedzi

2010-01-18T18:26:58+01:00
A) 23 485 odpada bo dzieli sie przez 5
b) 8322 dzieli sie przez 2
c) 70 911 dzieli sie przez 3 i 9
d) 456 270 przez 10 sie dzieli
e) 1711 to jest Liczba pierwsz bo przez zadna sie nie dzili
przez dwa gdy ostatnia parzysta
przez3 gdzy suma liczb sie dzieli
przez 4 gdzy dwie ostatnie
przez 5 gdy jest 0 lub 5 na końcu
przez 6 gdzy dzieli sie przez 2i3
przez 9 gdy suma liczb sie dzieli
przez 10 b gdy jest 0 na końcu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:24:17+01:00
A - złożona
b - złożona
c - pierwsza
d - złożona
e - pierwsza
1 5 1