Odpowiedzi

2010-01-18T18:20:09+01:00
Więc moge wymienićci nawet 6 ale jak chceszto odrzy =ć 2

1.Plany małżeńskie Cześnika
2. Przyjazd Papkina
3.Rozmowa Papkina z Podstolina<czy chce wyjśc za Cześnikza>>
4.Czula scana Klary i Waclawa
5. Bitwa o mur
6.Waclaw jeńcem Papkina


mam nadzije ze sie przyda
:D pzdr :*
7 2 7
2010-01-18T18:21:09+01:00
1. kłótnia o mur
2. wątek miłosny - prośba o ręke podstoliny - misja papkina
3. wątek dotyczący wacława i klary - dylematy
4. wacław kimś w stylu niewolnika wobez papkinaa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:17:31+01:00
Wątki główne z "Zemsty"
1) " Spór o mur między Cześnikiem a Rejentem"
2) " Miłość Wacława i Klary"
3) " Historia Papkina'
4) " Wątek Podstoliny "
5) " Plany małżeńskie Cześnika"

To są wszystkie wątki z "Zemsty", które są z 1aktu to już nie pamiętam ale napisz wszystkie i powiedz Twojej pani/panu od polskiego że to są wątki główne:)
9 2 9