Odpowiedzi

2010-01-18T18:22:06+01:00
Zaproszenie !
Kochana ciociu ! Pragnę zaprosić Cię na moje 16 urodziny które odbędą się o godz 16 w moim domu w czwartek 4VI 2009 roku. Serdecznie zapraszam !
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:22:50+01:00
A) Serdecznie zapraszam burmistrza naszego miasta na moje np. 15 urodziny, które odbędą się w dniu ( podaj datę ).
Przyjęcie urodzinowe będzie miało miejsce w moim domu pod adresem ( podaj swój adres ) .
Będę zaszczycona/y pana obecnością . Proszę o odpowiedź .
(Podpis)
b) Kochana ciociu pragnę Cię zaprosić na moje urodziny. Odbędą się one w dniu ... , w moim domu . Myślę, że się zjawisz . Daj znać jeśli coś Ci wypadnie :) Pozdrawiam serdecznie :)
(podpis)
Prosze :)
1 5 1