Odpowiedzi

2010-01-18T18:19:01+01:00
Należy pomagać, aby nam również pomagali inni oraz abyśmy sami siebie sprawdzali...
2 5 2
2010-01-18T18:19:31+01:00
Należy pomagać innym ponieważ, później on może ci pomóc.
w przyszłości jeśli będziesz biedny on ci pomoże.
żeby sprawdzić siebie i swoje umiejętności.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:20:33+01:00
Ponieważ kiedy ciebie spotka coś złego, np. stracisz wszystkie pieniadze, to inni ludzie tobie pomogą. Tak to juz jest że jeśli ty pomagasz innym to inni pomagają tobie, a jesli jesteś samolubny i nikomu nic nie dajesz itp. to nikt nigdy nie da nic tobie. :)

również dlatego że :
-można zyskać prawdziwego przyjaciela
-Jest Ci wdzięczny
-W zamian za Twoją pomoc on pomoże Tobie
-Dobro wraca do nas czterokrotnie
-Dla satysfakcji
5 3 5