Cialo grzybow wielokomorkowych nazywamy............... sklada sie ona z prostych lub rozgalezionych elementow, zwanych........
czesto rozrastaja sie one na znaczne odleglosci i tworza zwarte struktury, zwane.................
, sluzace do rozmnazania przez.................

2

Odpowiedzi

2010-01-18T18:25:13+01:00
1. grzybnią
2. strzępkami
3. tworami grzybniowymi
4. owocniki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:25:13+01:00
Ciało grzybów wielokomórkowych nazywamy plechą.
Składa się ona z prostych lub rozgałęzionych elementów, zwanych strzępkami .Często rozrastają się one na znaczne odległości i tworzą zwarte struktury, zwane grzybnią służące do rozmnażania przez fragmentację plechy.
1 2 1