Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:25:25+01:00
A-dlugosc I boku
2a-dlugosc II boku
24cm-obwod

2*a+2*2a=24
2a+4a=24
6a=24 /:6
a=4[cm]-dlugosc I boku

2a=2*4cm=8cm-dlugosc II boku

Dlugosci bokow to 4cm i 8cm ;))
1 1 1
2010-01-18T18:25:54+01:00
2010-01-18T18:35:01+01:00
24cm-2×2=20cm
20cm:4=5cm
5cm+2cm=7cm -tyle ma jeden bok
1 bok-7cm
2 bok-5cm
3 bok-7cm
4 bok-5cm
Spr.5cm+7cm+5cm+7cm=24cm