Proszę pomóżcie mi przetłumaczyć

Supervolcanoes
If a supervolcano erupts
• the lava will wipe out everythong for 100 km around the volcano
• 50 cm of ash will fall in an hour
•the dust temperature will drop
•plants and animals will die
•many people won't survive

Calderas or "supervolcanoes" are hunge volcanoes that can cause worldwide damage and climate if they erupt. The good news is this only happens every 100,000 years. The bad news is there are at least two sleeping supervolcanoes that are ready to wakeup soon-Toba, on the Indonesian island of Sumata, snd Yellowstone in the USA.

tylko nie przez translatory

2

Odpowiedzi

2010-01-18T18:26:03+01:00
Super wulkany

Jeśli Super wulkany wybuchają to :
- lawa niszczy wszystko w promieniu 100 km od wulkanu
- w ciągu godziny spada 50 cm popiołu
- temperatura spada wraz z popiołem
- zabija rośliny i zwierzęta
- wiele ludzi jest rannych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:40:58+01:00
Superwulkany
Jesli superwulkan wybuchnie
* to lawa zniszczy wszystko w okolicy 100km od wulkanu
* w ciagu godziny czasu spadnie 50 cm popiolu
*temperatura pylu zmniejszcy sie
*zgina rosliny i zwierzeta
*duzo ludzi nie przetrwa

Kratery lub "superwulkany" sa to wielkie wulkany ktore moga wywolac swiatowe zniszczenie i zmiane klimatu jesli wybuchna. Dobra wiadomosc jest taka ze zdarza sie to tylko raz na kazde 100 tysiecy lat. Zla wiadomosc jest ze na swiecie sa ciagle uspione ale czynne conajmniej 2 superwulkany ktore moga sie wkrotce obudzic- Toba na indonezyjskiej wyspie Sumatra i Yellowstone w USA