Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:23:44+01:00
Ja uważam za Patriote Jana Pawła II ponieważ, kochał całym sercem swoją ojczyznę. Miał wielkie serce dla swoich rodaków i potrafił przeciwstawić się wrogowi Polski czyli Komunistom. Gdy został wybrany papieżem miał duzo obowiązków. Nie zapomniał jednak o swojej ojczyżnie. Do swojej śmierci udał się do Polski aż 9 razy i planował zrobić to 10 raz, ale zdrowie i nagła śmierć na to mu nie pozwoliły.
2010-01-18T18:42:34+01:00