Odpowiedzi

2010-01-18T18:50:28+01:00
uwaga, uwaga!!
serdecznie zapraszamy na oglądnięcie filmu dokumentalnego o wulkanach. można dużo sie dowiedziec , o wulkanach i nietylko .

zapraszamy!!
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:57:18+01:00
Wulkany zawsze zachwycały nas swoim pięknem . teraz możesz dowiedzieć się o nich czegoś więcej .Nasz film pod tytułem ,,We wnętrzu wulkanu" powie nie tylko jak, ale i dlaczego. Będziesz wiedział jak wygląda wulkan od środka a także od czego zależy siła wybuchu. serdecznie zapraszamy na obejrzenie tego pouczającego seansu.
13 4 13