Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:22:10+01:00
Pozytywne znaczenia glonów w przyrodzie-
- dostarczają środowisku tlen podczas fotosyntezy
- mineralizują glebę, wzbogacają ja w próchnicę
- maja zastosowanie jako wskaźniki stopnia zanieczyszczenia wody

Negatywne znaczenia glonów w przyrodzie-
- w masowych ilościach powodują zakwity wody
- zapychają filtry utrudniające przepływ wody
- hamują rozwój innych organizmów wodnych.
2010-01-18T18:25:16+01:00
Pozytywne:
-biorą udział w procesie fotosyntezy
-wzbogacają glebę
-stanowią pożywienie

Negatywne:
-hamują rozwój innych organizmów wodnych
-wywołują choroby
-glony zarastają filtry wodne