Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:31:00+01:00
X- pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y=24
140%*x+y-4=2*24

x=24-y
1,4x+y=48+4

x=24-y
1,4(24-y)+y=52
→33,6-1,4y+y=52
→-0,4y=52-33,6
→-0,4y=18,4 /:(-0,4)
→y=-46

x=24-(-46)
→x=70

y=-46 -druga liczba
x=70 - pierwsza liczba

proszę o naj :) pozdrowienia ;)

2010-01-18T18:32:03+01:00
10-14=24
10 ×⁴/₁₀=14
14+4=18
2010-01-18T18:37:09+01:00
X- I liczba
y- II liczba

x+y=24
1,4x+y-4=48 /+4

x=24-y
1,4x+y=52

x=24-y

1,4(24-y)+y=52

33,6-1,4y+y=52

-0,4y=52-33,6

-0,4y=18,4 /:(-0,4)

y=-46

x=24 + 46
x=70

y=-46
x=70