Napisz reklamę komórki. Skorzystaj z wyrazów:skorzystaj, kup, sprawdź, przyjdź, wypróbuj, podaruj, najlepszy, najtańszy, niepowtarzalny, niezwykły, świetny, promocja, okazja, oferta, rabat, wyprzedaż Nie trzeba wykorzystywać wszystkich wyrazów Z góry dzięki za pomoc :)

3

Odpowiedzi

2010-01-18T18:33:12+01:00
Uwaga! Wielka Wyprzedaż telefonów komórkowych! 50% rabatu na najlepsze modele! Skorzystaj z tej niepowtarzalnej okazji i spraw radość swoim bliskim! Taka oferta tylko u nas! Serdecznie zapraszamy!
1 4 1
2010-01-18T18:34:48+01:00
Ogłoszenie !
Jesli chcesz miec jedyny, niepowtarzalny telefon komorkowy przyjdz do punktu spzedaży orange w twoim miescie .Nową komorką pochwalisz sie przed wszystkimi .Telefon jest nowoczesny marki <jfghfud>Nie czekaj tylko u nas najlepsze rabaty i świetne okazje.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:36:36+01:00
REKLAMA!!!!
Tylko tu i tylko teraz do kupienia niepowtarzalny telefon komórkowy Sony Ericsson w 595. Ten jedyny i wyjątkowy model jest doskonały na prezent dla osoby w każdym wieku. Dziś trafiłeś na nie powtarzalną ofetę promocji tyego modelu. przyjdź do salonu i dowiedz się więcej o niepowtarzalności tego "urządzenia".
ZAPRASZAMY!!!
JEDYNA TAKA OFERTA!!!
1 5 1