Odpowiedzi

2010-01-18T18:39:19+01:00
5x+7=12 //-7
5x=5 //:5
1x=1

5x+12=7 //-7
5x+5=0
5x=-5 //:5
1x=(-1)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:39:49+01:00
(x+4y=0
(2x+3y=25

(x=-4y (+4y przenieślismy na drugą strone z przeciwnym znakiem)
(2(-4y)+3y=25 (i teraz zamiast x wstawiliśmy -4y)

(x=-4y
(-8y+3y=25 (pomnożylismy)

(x=-4y
(-5y=25/: -5

(x=-4y
(y=-5

(x=-4*-5 (podstawiamy za y -5)
(y=-5

x=20
y-5