Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T18:36:05+01:00
Witam.!
Chciałąm wam przedctawić biuro pt.Sosenka
Jest one ciekawe.Zajmujemy sie tam wyjazdami po za granice.Jesli ni wiesz gdzi pojechac na wakacje .Przyjc do nas my z chcia pomozemy.I w niedrogiej cenie zalatwimy wszystkie formalności.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:44:22+01:00
Szukasz ciekawej wycieczki dla swojej rodziny!? chcesz wrócić z piękną opalenizną z Wysp Kanaryjskich ?! już nie musisz dużo płacić za nudną wycieczkę! Mu zorganizujemy ją specjalnie dla Ciebie. wystarczy zadzwonić 600-956-007 lub wejśc na stronę www.wspanialawycieczka.pl
11 4 11