Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:42:19+01:00
Gdybym został dyrektorem szkoły na początku samym zainwestował bym w kamery w szkolę które został bardzo potrzebne ponieważ w razie bójki czy kradzieży będziemy mieli wszystko nagrane.Następnie poszukał bym funduszy na zakup bardzo starego i zużytego sprzętu szkolnego na którym uczniowie mogli by rozwijać swoje umiejętności sportowe.Zakupił bym nowe książki które bardzo pobudzają umysł każdego z uczniów.W salach do matematyki zakupił bym nowe przyrządy geometryczne natomiast w salach do języka polskiego zakupił bym nowe książki PWN.Zakupił bym również filmy w języku angielskim oraz książki dzięki którym nasi uczniowie szybciej pojęli by język angielski który jest dość trudny. W salach przyrodniczych zakupił bym natomiast nowe atlasy bo te które posiada szkoła są bardzo stare i nie kompletne.W sali informatycznej gdzie znajdują się komputery zakupił bym nowy bardzo skuteczny antywirus dzięki któremu nie miał bym obaw przed wirusami.Zajął bym się również odnowieniem szkoły ponieważ okna które znajdują się przepuszczają bardzo dużo powietrza poszerzył bym również jadalnie ponieważ uczniów chodzących na obiady jest dwa razy tyle ile mogła by pomieścić jadalnia.W szatniach powymieniał bym wieszaki bo te które obecnie posiadamy są w bardzo złym stanie.W ubikacjach dla uczniów powymieniał bym zlewy które są popękane i w każdej chwili mogły by spaść na nogi uczniów.


Nie potrafię więcej wymyślić
2010-01-18T18:46:04+01:00
Gdybym była dyrektorką chciałabym żeby nie było nudno ale nauczycielki zachęcały by do różnych dystotek i balów nie było by 1 i 2.
1 1 1