Ułóż po 2-3 zdnia wyjaśniające, jak rozumiesz każde z przytoczonych poetyckich określeń.
1. Miłość, co przetrwa śmierć
2. Miłość, co przetrwa burze
3. Miłość z fijołkiem
4. Miłość świnia

Uznam najlepszą odpowiedź gry będzie zbudowana z 2-3 zdań .
Dzięki . ! ;DD ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:47:12+01:00
1. mysle ze pierwsze przytoczone okreslenie poetyckie nawiazuje do tego ,ze milosc dla tej osby jest tka silna z przetrwa smierc. Smierc nie zdola tego wielkiego uczucia zniszczyc. milosc nade wszystko.
2.to miloc ktora przetrwa najwieksze burze , najwieksze kłotnie .
3.to milosc delikatna
4.milosc nie szczera
2010-01-18T18:47:39+01:00
1 to znaczy że jest najsilniejsza , wieczna. Nigdy się nie skończy.
2. to znaczy , że mimo kłótni przetrwa.
3. to znaczy że jest zwariowana, szalona, burzliwa, słodka.
4. jest zdolna do wielkich poświęceń , rozpieszczać ale i też rozczarować , zranić, żadnych upiększeń i udziwnień.
72 3 72