Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T18:43:28+01:00
Podmiot- to osoba wykonująca czynność odpowiada na pytanie kto? co ?

orzeczenie-to czynność wykonywana przez podmiot
odpowiada na pytanie

co robi?
co ma zrobić?
co może zrobić?
2010-01-18T18:43:53+01:00
Podmiot to taka osoba która wykonuje czynność czyli np. mama w zdaniu mama idzie do sklepu ona wykonuje orzeczenie

Orzeczenie to czynność którą wykonuje podmiot czyli w zadaniu powyżej idzie.
2010-01-18T18:44:03+01:00
Podmiot to osoba wykonująca daną czynność

"Ja" zbierałam kwiatki

Orzeczenie to czynność jaką wykonuje podmiot
Ja "zbierałam" kwiatki