Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T15:45:10+02:00
Ja--------
Ty-ucz się
On-niech się uczy
My-uczmy się
Wy-uczcie się
Oni-niech się uczą

Ja—rzuciłbym,rzucałbym
Ty-rzuciłbyś,rzucałbyś
On-rzuciłby,rzucałby
My-rzucilibyśmy, rzucalibyśmy
Wy-rzucilibyście,rzucalibyście
Oni-rzuciliby,rzucaliby
Drugi czasownik zależy czy dokonany czy też nie, dlatego dwie formy ;)
2 5 2
2009-09-29T15:50:07+02:00
1.- 1.uczmy
2.ucz 2.uczcie
3.naucz 3.nauczcie