Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:47:10+01:00
Pewnego razu szedł sobie druh z bagażem. A w tym bagażu miał stelaż i bandaż. Po powrocie ze spaceru włożył bagaż do garażu.
2010-01-18T18:53:57+01:00
Jechałem autem, przyjechałem do domu i wjechałem do garażu. wysiadłem z niego i wyciągłem bagaż. poszedłem w stronę domu zagapiłem się i udeżyłem w stelaż. ulicą przechodził druh zobaczył mój wypadek i zawinął mi rękę bandażem.