Odpowiedzi

2010-01-18T18:49:16+01:00
1 to znaczy że jest najsilniejsza , wieczna. Nigdy się nie skończy.
2. to znaczy , że mimo kłótni przetrwa.
3. to znaczy że jest zwariowana, szalona, burzliwa, słodka.
4. jest zdolna do wielkich poświęceń , rozpieszczać ale i też rozczarować , zranić, żadnych upiększeń i udziwnień.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:50:04+01:00
1. miłość, która trwa nawet po śmierci osoby kochanej. Miłość właściwie niezniszczalna.
2. miłość trwająca pomimo kłótni i sprzeczek. Uczucie silniejsze od niezgody.
3. miłość zwariowana. Miłość dwóch "wariatów".
4. Zła miłość, pełna bólu. Miłość chora, która może zakończyć się źle.
6 4 6
2010-01-18T18:52:20+01:00
1. milosc ktora nie umrze razem z ludzmi ktorzy sie kochaja lecz bedzie ich laczyc takze po smierci.
2.Milosc ktora przetrwa rozstania klotnie i inne zawirowania zyciowe.
3.Milosc ukoronowana czyms
4 milosc ktora psuje wiele rzeczy..