Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:49:07+01:00
A)4x-3=3x+5
x-3=5
x=8

b)5x+27-3x Tu nie ma równania


c)3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1

d)-6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=30
x=-5
2010-01-18T18:49:40+01:00
A) 4x-3x = 5 +3
x= 8
b)2x= -27
x = -13.5
c)
3x = 3
x= 1
d) -6x=24 + 6
x= -5
2010-01-18T18:51:04+01:00
A) 4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8

b) 5x+27-3x - niepoprawnie przepisane!!!

c) 3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1

d) -6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=30
x= -5