Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:54:40+01:00
1 Ukończe szkołe
2.Będe studiować mapy aby znależć właściwą droge morską
3Zaczne oszczędzać pieniądze
4Poszukam sponsorów
5Wynajmę łódź
6Spakuje potrzebne rzeczy
7Kupie jedzenie z długą data przydatności do spożycia
8pożegnam się z rodziną
9zostawie im mój testament jakby coś mi się stało
2010-01-18T18:56:49+01:00
1. Zakup łodzi
2.Wyposażenie łodzi w najpotrzebniejsze rzeczy
3. Zapas żywności i wody, leki(apteczka pierwszej pomocy) .
4. Zabezpieczenie sie w dobry kompas,lornetka,mapy świata.