Odpowiedzi

2010-01-18T18:58:02+01:00
KOCHANI RODZICE

Obóz to wspaniała sprawa każdego dnia wiele się dzieje.
Nigdy nie lubiłam rano wstawać ale tu nawet o tym nie myśle, tylko biegne szybko na śniadanie i na zbiórke aby jak najszybciej zacząć zabawe.
Mam wiele nowych znajomych. Obawiałam się , że rówieśnicy mnie nie zaakceptują ale jest inaczej. Moją najlepszą przyjaciółką jest Monika. Nawet nie wiecie jaka jest fajna. Pozdrawiam was serdecznie...
P.S Bardzo za wami tęsknie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:59:22+01:00
Drodzy Rodzice!

Tak jak obiecałam, piszę list aby opisać moje dotychczasowe wrażenia.
Jest już piąty dzień pobytu. Ten czas tak szybko mija, a szkoda. Tutaj jest cudownie. Aż brak mi słów.
Podróż minęła na rozmowach i wygłupach. Poprostu nocnych szaleństwach. Natomiast pierwszy dzień był męczący, bo prawie wszyscy byli wykończeni podróżą. Oczywiście nie ja. Szalałam z koleżanką prawie cały dzień.
Pokoje może nie są najładniejsze, ale komu by to przeszkadzało, jeśli się ma wspaniałe lokatorki.
Stołówka jest niedaleko, a jedzenie wyśmienite. Oczywiście nie tak jak twoje, bo twojemu nic nie dorówna.

Miasto jest śliczne. Mnóstwo sklepów. Jest gdzie wydać pieniądze!
Jutro jedziemy na wycieczkę do Ustronia Morskiego. Napewno będzie wspaniale. Przywiozę waz z tamtąd pamiatkę.
Musze kończyć ten list, bo za 10 minut mam zbiórkę. Idziemy zwiedzić miasto, więc nie moge sie spóźnić. Serdecznie Was pozdrawiam i całuję. Do zobaczenia.