Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T18:57:40+01:00
Długopis samopis sam pisze liczy i rachuje dla każdego i dobrego i słabego
2010-01-18T18:58:21+01:00
REKLAMA
Uwaga, długopis-samopis. Pisze sam, nie musisz się wysilać w pisaniu kartkówek w szkole ani sprawdzianów. Długopis-samopis napisze wszystko za ciebie. Musisz go mieć.
Kontakt: Sklep przy ul. Woroniczej 22
2010-01-18T18:58:57+01:00
Kup długopis - samopis.
To tylko 10 zł, a jaka radość. Długopis samopis sam pisze, a dziecko uczy się, jak nalezy pisać. To również świetna zabawa oraz zaoszczędzenie czasu i pieniędzy na inne długopisy. Naprawdę polecamy.
1 4 1