Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T15:50:38+02:00
Drodzy koledzy i koleżanki !Źle wysnuliscie wnioski.To nie Dyzio jest złodziejem,to nie on ukradł pieniądze Pawłowi,lecz chłopcy,którzy się z nami przebierali na w-f z innej klasy.Sam widziałem jak Karol z 1ATO podczas naszej rozgrzewki wszedł do szatni i po kilku minutach wyszedł rozradowany.To on ukradł pieniądze !!!
3 2 3
2009-09-29T15:51:15+02:00
Krzyśiek nie wzioł tych pieniedzy znam go juz 10 lat i nie jest zdolny do takiej kradziezy nie wiem kto je zioł ale wiem ze jest kilka ardgumentó na to ze on ich nie wzioł ma swoje pieniodze jest zbyt niesmiały a by to zrobic cało przerwe s[pedził ze mno
2 3 2