Odpowiedzi

2010-01-18T19:02:00+01:00
Thriller: Piekielny Jeżdziec
Film wojenny: Czterej Pancerni i Pies
Komedia: Nie ma jak święta
Melodramat: Trędowata
Musical: High School Musical
Sensacyjny: Szklana Pułapka 4.0
Western: Napad na ekspres
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:07:11+01:00
Thriller:"Milczenie owiec", "Psychoza" , "Ptaki"
Film kostiumowy:"Tristan i Izolda", "Zakochany Szekspir" , "Dom latających sztyletów"
Film wojenny: "Szeregowiec Ryan" , "Łowca jeleni" , "Lista Schindlera"
Komedia:"Głupi i głupszy" , "Miś" , "Lepiej późno niż później"
Melodramat:"Przeminęło z wiatrem" , "Titanic" , "Dom nad jeziorem"
Musical:"Chicago" , "Grease" , "Czasem słońce,czasem deszcz"
Sensacyjny:"Terminator" , "Szklana pułapka" , "Punisher"
Western:"W samo południe" , "Bez przebaczenia" , "Siedmiu wspaniałych"
:D
14 4 14