Odpowiedzi

2010-01-18T19:03:50+01:00
Świątynia: Miejscem gdzie się spotykają.
Kościół: Z dużej litery oznacza ludzi, którzy się spotykają a z małej budynek.
Witraż: jakieś wydarzenie przedstawione na witrażu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:05:04+01:00
Dla chrześcijan kosciól, swiątynia to drugi dom w którym moze porozmawiac z chrystusem. Ołtarz to miejsce w którym przemienia sie ciało chrystusa w chleb i krew w wino. Witraż to przypomnienie jakiegos świętego ba rysunku. Biblia słowo boże...

Prosze.! ;*
1 5 1
2010-01-18T19:05:24+01:00
Dla chcześcijanina są to najbliższe jego sercu znaki Jezuza i Boga ;*.


Nie wiem czy to o to chodzilo na wszelki wypadek wyjaśnie ci pojecia (moimi słowami):
Świątynia-miejsce świete ;*
Kościół-Miejsce na spotkanie i modlitwe z Bogiem/Maryją/Jezusem ;*
Witraż-(nie wiem co to do tego ma) ozdobne wypełnienie okna kolorowym szkłem
Ołtarz- jest miejscem sprawowania pamiątki Wieczerzy Pańskiej
Biblia-Święta księga inaczej Pismo Święte ;* / słowo Boze ;*



Bardzo Cie Proszę o Naj ;**
2 3 2